Indkøbskurv
Indkøbskurv

Handelsvilkår

GENERELLE OPLYSNINGER

INCOVER - TRENDCOVER.DK ApS
CVR: 38905937
Sindalsvej 3
8240 Risskov

 

E-mail: support@incover.dk (besvares indenfor 24 timer på hverdage)

Tlf.: 42 90 31 37 (i tidsrummet 09:00-12:00 & 13:00-17:00)

 

 

BETALING

Her hos INCOVER har du mulighed for at betale med kreditkort, MobilePay, Apple Pay, ViaBill eller eller lave en EAN bestilling via e-mail.
Følgende kreditkort kan benyttes:

  • Visa
  • Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

 

INCOVER tager ikke noget gebyr ved køb.
Samtlige priser er inklusive moms og skatter. Priserne er dagspriser.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til support@incover.dk.

 

 

EAN BETALING – KOMMUNALE KUNDER OG OFFENTLIGE INSTITUTIONER

Hos INCOVER er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer - alt du skal gøre er at sende en mail.

INCOVER tager intet gebyr for efterfølgende EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er på løbende måned +30 dage.

 

EAN-BESTILLING FOREGÅR VIA E-MAIL

Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til support@incover.dk eller kontakt kundeservice på telefon 42 90 31 37.

Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.

 

Du bedes skrive følgende oplysninger:

  • Antal + Fulde navn på produkt(er)
  • Navn på institution
  • Navn på kontaktperson
  • Leveringsadresse
  • EAN-nr. (13-cifret)
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • E-mail
  • Evt. bemærkninger til bestillingen

 

Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.

Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.

På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.

 

KONTAKT OS ENDELIG FOR SPØRGSMÅL – VI ER KLAR TIL AT HJÆLPE.

Telefon: 42 90 31 37

E-mail: support@incover.dk

 

 

GAVEKORT

Med et gavekort til INCOVER, er alle muligheder åbne for den perfekte gave. Gavekortet består af en kode og sendes elektronisk til køberens e-mailadresse indenfor 24 timer på hverdage. Gavekortet kan herefter printes ud, eller sendes videre til den person som skal modtage gavekortet. Gavekortskoden kan også skrives ned, så den kan skrives i et kort eller andet.

- Du kan altid se saldoen på gavekortet, ved at klikke på linket i den e-mail du får, eller ved at indtaste gavekortskoden på betalingssiden.

- Du kan bruge gavekortet i kombination med betalingskort.

- Du kan bruge flere gavekort på én gang

- Der er ingen udløbsdato på gavekortet.

- Evt. resterende beløb kan refunderes, ved overførsel til en bankkonto. Hvis et beløb på gavekortet skal refunderes, kontaktes INCOVER på support@incover.dk for at aftale nærmere omkring overførslen.

 

 

LEVERING

Det er muligt at få din ordre tilsendt med GLS eller DAO (Ekspres Morgenlevering). Dette vælges under oprettelsen af ordren.

 

INCOVER SENDER KUN TIL DANMARK

I Danmark er leveringstiden 1 dag på alle varer, bestilt med Ekspress Morgenlevering, og 1-2 dage med GLS.
For levering til Danmark er alle priser inklusive moms og skatter.

 

LEVERINGSFORM OG FORSENDELSESOMKOSTNINGER

Ordrer under 400 kr.

Den billigste leveringsform vil altid udgøre højst 29,00 kr. pr. ordre, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af INCOVER.

Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

 

Ordrer over 400 kr.

Der vil altid være mindst én gratis leveringsform, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af INCOVER.

Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

 

 

HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE SENDT?

Vi afsender ordrer alle hverdage og søndage.

 

ORDREN ER IKKE KOMMET EFTER 1-2 HVERDAGE – HVAD SKAL JEG GØRE?

Vi sender alle danske forsendelser med GLS eller DAOs (Ekspres Morgenlevering) dag-til-dag levering, så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse, hvis ikke andet er angivet.

Det sker dog sjældne gange at leveringen bliver én hverdag forsinket. Dette sker heldigvis meget få gange.

Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.

Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.

Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), bliver din pakke sendt retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning.

  • Vores kundeservice kan kontaktes på:

    Mail: support@incover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)

    Telefon: 42 90 31 37 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)

 

HVIS VAREN ER BESKADIGET VED LEVERING

Hvis varen beskadiges eller forsvinder under transporten er INCOVER betalingsansvarlig. Vi opfordrer til at du kontakter os inden 14 dage, hvorefter en løsning vil blive fundet. Se under "Retur & Reklamation"

 

 

FORTRYDELSESRET

FORTRYDELSE INDEN ORDREN ER AFSENDT

Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.

  • Vores kundeservice kan kontaktes på:

    Mail: support@incover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)

    Telefon: 42 90 31 37 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)

 

FORTRYDELSE EFTER ORDREN ER AFSENDT

Du kan fortryde den indgåede aftale.

Julen 2022 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2023.
Denne udvidede fortrydelsesret gør at alle ordrer foretaget i perioden 1. nov. 2022 til og med 23. dec. 2022, har fortrydelsesret til og med 1. februar 2023.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.

Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support@incover.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

 

 

RETURNERING

Julen 2022 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2023.
Denne udvidede fortrydelsesret gør at alle ordrer foretaget i perioden 1. nov. 2022 til og med 23. dec. 2022, har fortrydelsesret til og med 1. februar 2023.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.

Husk at vi hos INCOVER tilbyder retur, så er du ikke tilfreds, og ønsker du at returnere dit produkt, så skal du senest 100 dage efter modtagelsen kontakte os på support@incover.dk, eller på tlf. 42 90 31 37 på hverdage mellem 09:00-12:00 & 13:00-17:00 og informere os herom. Du kan også gå direkte ind på vores returportal her:

RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet til at den er os i hænde igen, og du bedes være opmærksom på, at manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder hele dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Returnering af en hel ordre (alle varer i ordren)

Hvis du benytter din fortrydelsesret for hele ordren, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.

 

Returnering af en del af en ordre (nogle varer i ordren)

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.

 

Beløbet returneres uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden udløbet af fortrydelsesfristen tilbagesende eller tilbagelevere varen til nedenstående adresse:

 

INCOVER

Sindalsvej 3

8240 Risskov

 

Du anbefales dog at skrive til support@incover.dk, for derigennem at få bekræftet at retursagen godkendes.

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. (Tilføj evt.:”mod forudgående aftale.”)

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

ER VAREN BESKADIGET VED LEVERING?

Hvis din vare er beskadiget ved levering, får du den selvfølgelig erstattet - Send en mail til support@incover.dk med uddybende beskrivelse af skaden og vedhæft gerne et billede. Du vil derefter få svar vedrørende leveringen af en ny.

 

 

REKLAMATIONSRET

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler som forbruger på INCOVER har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget ombytter vi efter dit ønske enten din vare eller refunderer dine penge.

 

Varen sendes til:

INCOVER

Sindalsvej 3

8240 Risskov

 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


 

PERSONDATAPOLITIK

1.   Generelt

 

1.1.   Denne persondatapolitik beskriver hvordan INCOVER under selskabet TRENDCOVER.DK ApS, indsamler, opbevarer og behandler oplysninger om dig.

 

1.2   Politikken er gældende for de oplysninger, som du afgiver til os på www.incover.dk, i forbindelse med et køb hos INCOVER, retter henvendelse til vores kundeservice, samt for de oplysninger vi indsamler når du besøger vores hjemmeside.

 

1.3.   Hos INCOVER er Martin Kenth Knudsen, IT-Chef, INCOVER, databeskyttelsesrådgiver, samt den dataansvarlige.

 

Henvendelser vedrørende persondata og persondatapolitikkken, rettes til:

  • INCOVER - TRENDCOVER.DK ApS
  • Sindalsvej 3
  • 8240 Risskov
  • Telefon: 42 90 31 37
  • Mail: support@incover.dk

 

 

2.   Formål med indsamling af data og juridisk hjemmel hertil

 

2.1.   Når du besøger INCOVER, indsamler vi oplysninger om dig og din brug af hjemmesiden, f.eks. dine søgeord for at komme til siden, eller om du bruger en mobiltelefon eller bærbar computer, din IP-adresse, samt en række øvrige oplysninger om den enhed du kommer fra. Vi bruger dette data til statistik og adfærdsmønstre på INCOVER, for hele tiden at forbedre kundeoplevelsen og hjemmesidens funktionalitet.

 

2.2.   Derudover indsamler vi oplysninger om dig ved brug af cookies i forbindelse med dit besøg. Du kan læse nærmere om vores brug af cookies, i vores afsnit om cookies.

Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: https://minecookies.org/cookiehandtering/.

 

2.3.   Formålet med disse opsamlinger af data er, at det er i vores interesse at kunne give dig den bedste købs- og besøgsoplevelse på INCOVER, med relevante tilbud og indhold. Desuden anvendes denne type oplysninger til at målrette markedsføring efterfølgende via remarketing gennem Google Adwords. Denne markedsføring aktiveres ved besøg og ordreafgivelse på INCOVER. Remarketing vises på Instagram, Facebook og i internetbrowsere, gennem Google Display-annoncer.

Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger i medfør af vores berettiget legitime interesse jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1 litra f, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1

 

2.4.   Når du foretager et køb på INCOVER, indsamler vi oplysninger som du selv angiver:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mail
  • Telefonnummer (valgfrit)
  • Leveringsmetode
  • Betalingsinformation
  • Information om købte produkter

 

Formålet med denne indsamling er, at kunne levere din ordre efter dine ønsker, og i tilfælde af at der er behov for det, kunne kontakte dig med information omkring din ordre. Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger af hensyn til opfyldelse af den aftale, som vi indgår med dig, eller af hensyn til gennemførelse af foranstaltninger, der træffes på din anmodning forud for indgåelse af en aftale jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra b, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1

 

2.5.  Vi anvender oplysninger til at overholde de juridiske forpligtelser vi har som selskab i forbindelse med regnskabsaflæggelse, samt til at forhindre misbrug og svig.

Vi indsamler og behandler oplysninger omfattet af disse juridiske forpligtelser i medfør af persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra c-d, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1

 

 

3.   Videregivelse af data til tredjepart

 

3.1.   Dine personoplysninger videregives ikke til tredjepart, medmindre andet følger af vores persondatapolitik. Navn, adresse, e-mail, telefonnummer og ordrenummer er persondata, som videregives til den transportør, der forestår leveringen af din ordre. Vi anvender DAO Distribution og GLS som transportører.

Der er dog visse omstændigheder hvor vi påberåber os retten til, i henhold til lovgivningen, at videregive oplysninger til offentlige myndigheder. Det kan f.eks. være oplysninger til politiet, skat mv. i tilfælde af mistanke om kreditkortsvindel.

 

3.2.   Vi samarbejder med eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysninger på vores vegne. Det kan f.eks. være udvikling af vores tekniske platform eller dataanalyse for at skabe en bedre oplevelse på INCOVER. Hvor relevant og i overensstemmelse med den til enhver tid gældende databeskyttelseslovgivning indgår vi en databehandleraftale med sådanne samarbejdspartnere.

 

3.3.   Af vores samarbejdspartnere, er nogle etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU persondataforordningens artikel 45. I det omfang vi bruger andre samarbejdspartnere, der behandler personoplysninger på vores vegne, der er etableret udenfor EU, vil det altid ske under iagttagelse af gyldige overførselsgarantier.

 

3.4.   I tilfælde af en evt. overtagelse af virksomheden eller deltvist frasalg, vil videregivelse af personoplysninger blive håndteret efter gældende lovgivning, omkring behandling af personoplysninger i forbindelse med virksomhedsoverdragelse

 

 

4.   Dine rettigheder

 

4.1.   Som kunde har du ret til at få indsigt i hvilke oplysninger INCOVER har registreret om dig, samt i hvilken forbindelse vi anvender dette data

 

4.2.   Du har ret til at få udleveret en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Hvis du ønsker en kopi af dine personoplysninger, skal du sende en skriftlig anmodning til support@incover.dk.

 

4.3.   Hvis du skulle opdage, at INCOVER har forkerte oplysninger omkring dig, så har du i visse tilfælde ret til at få rettet disse forkerte oplysninger. Hvis du opdager dette, så vil vi bede dig rette henvendelse til os på support@incover.dk.

 

4.4.   I nogle tilfælde har du ret til at få alle eller visse af dine personoplysninger slettet af os, f. eks. hvis du tilbagekalder dit samtykke, og vi ikke har et kvalificeret grundlag for at beholde dine personoplysninger (f.eks. hvis vi lovgivningsmæssigt er forpligtet til det). Hvis du ønsker at få slettet dine personoplysninger bedes til rette henvendelse til os via e-mail på; support@incover.dk.

 

4.5.   Du har i visse tilfælde ret til at få personoplysninger, som du selv har givet os, udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbar format og har ret til at overføre disse oplysninger til en anden dataansvarlig, såkaldt dataportlabilitet. Hvis du ønsker dette bedes du kontakte os via e-mail; support@incover.dk.

 

4.6.   Du har ret til at gøre indsigelse til vores brug af data, til f.eks. markedsføring. Hvis du ikke ønsker, at vi bruger dine personoplysninger til direkte markedsføring og profilering, skal du slette dine cookies, som nævnt i punkt 5.1 nedenfor eller henvende dig til vores kundeservice.

 

4.7.   Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på et samtykke, kan du altid tilbagekalde det samtykke du har givet os, i forbindelse med en personoplysning. Det kan gøres ved at skrive til os på support@incover.dk.

Du bør være opmærksom på, at din tilbagetrækning af dit samtykke ikke berører lovligheden af vores behandling, der er baseret på samtykket inden tilbagetrækningen

 

4.8.   Hvis du ønsker at klage over behandlingen af dine personlige oplysninger, kan du kontakte os via support@incover.dk.

Du kan også kontakte Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K.

 

 

5.   Sletning af persondata fra INCOVERs side

 

5.1.   Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyheds- og tilbudsmails slettes såfremt du trækker dit samtykke tilbage og vi ikke har anden hjemmel til fortsat behandling af dine data.

 

5.2.   Oplysninger indsamlet ved ordreafgivelse, herunder navn, adresse, telefonnummer, mailadresse og oversigt over bestilte varer, opbevares i minimum 5 år.

 

5.3.   Oplysninger indsamlet via Google om din adfærd på / brug af www.incover.dk slettes automatisk efter 50 måneder.

Personoplysninger, som ikke længere er nødvendige i forhold til de oplyste formål, vil blive slettet eller anonymiseret.

 

 

6.   Sikkerhed

 

6.1.   Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.

 

6.2.   Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

 

 

7.   Ændringer og seneste opdatering

 

7.1.   Såfremt vi ændrer i vores persondatapolitik vil vi orientere dig via en af de kommunikationskanaler du har valgt. Derudover vil du også altid kunne se den gældende persondatapolitik på https://www.incover.dk/vilkor

 

7.2.   Persondatapolitikken er senest opdateret d. 25/5 2018 (version 1)

 

 

COOKIE INFORMATION

 

 

PRICERUNNER KØBSGARANTI

PriceRunner Købsgaranti banner

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster intet og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem er gratis og tager mindre end tre minutter! Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti

Hvis du ønsker, at dit køb skal blive omfattet af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig personligt. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er beskadiget, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien dækker ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige regler og vilkår for Købsgarantien.

Siden 2000 har PriceRunner hjulpet millioner af danskere med at gøre en god handel. Tjenesten har altid været både gratis og uafhængig og har til formål at gøre det lettere for forbrugere at sammenligne produkter, priser og butikker.

 

 

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores hjælpsomme support på:

Mail: support@incover.dk

Tlf: 42 90 31 37

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, naevneneshus.dk. Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. INCOVER er e-mærket, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis Sagsbehandling. Når du har handlet på en e-mærket webshop er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere på emærket.dk eller ring på tlf. 44858590.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 27/1 2020

 

 

STANDARD-FORTYRDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

INCOVER

Sindalsvej 3

8240 Risskov

E-mail: support@incover.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

_______________________________

 

_______________________________

 

_______________________________

 

Bestilt den: ________________ Modtaget den: __________________

 

Forbrugerens navn: __________________________________________

 

Forbrugerens adresse: __________________________________

 

Forbrugerens underskrift: ________________________________ Dato: ______________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)